such a terrible lie

visual diary

Archive for the ‘news’ Category

18.01.09 website update

8 Komentarzy

No tak, czlowiek milczal mase czasu, a tutaj dwa posty jednego dnia.
Generalnie to nie bede sie rozwodzil za duzo. Jest nowa strona, dziala (jako tako).
Wypada podziekowac kilku osobom. Jarkowi… przede wszystkim. Mimo, ze update robilem sam… totalnie po omacku, to jak widac wszystko powstalo na bazie tego, co on stworzyl. Bez niego absolutnie nie byloby tej strony. Wszystkim modelkom za mase swietnej zabawy przy sesjach i cierpliwosc do mojego marudzenia i wyglupow. Magdzie, za to, ze mi full czasu temu uratowala dupsko i dala mozliwosc focenia, za cierpliwosc do mnie, ktora mimo tego, ze czasem sie konczy, to jednak gdzies tam w srodku sie pewnie tli. Konradowi, za pomoc techniczna przy updejcie (serio, niby mala rzecz ziom z tym jednym plikiem, ale bym sie chyba zajebal gdybys nie wpadl na przyczyne bledu). Kamili i Karolinie za pomoc przy fotach. I masie ludzi, z ktorymi na przestrzeni czasu spedzilem duzo czasu gadajac o fotach i innych duperelach.
Fak…zaczyna to powoli brzmiec jak odbieranie oscara, wiec skoncze juz pieprzyc.

Zapraszam.
update

ps. wiem, ze troche kuleje, nie jestem specem of flasha, zrobilem to totalnie po omacku. pozbylem sie dzialu z linkami, po czesci z przyczyn technicznych, po czesci z innych (postaram sie na blogu zrobic dzial linkowy). przepraszam za niedzialajacy newsletter, generlanie to zmienialem soft pocztowy i mi totalnie rozpieprzylo baze mejli. skuza.

Reklamy

Written by terriblelie

Styczeń 18, 2009 at 9:09 pm

Napisane w news

ogloszenie parafialne

6 Komentarzy

Oficjalnie powolalem do zycia projekt pod haslem: One day one snap : )

znajduje sie pod adresem http://snapday.wordpress.com/

O co kaman? A mianowicie o to, ze na tyle na ile bede mogl zamierzam codziennie rzucac tam jednym zdjeciem, dowolnym, bez gadania, bez wyjasnien i wynurzen… po prostu fota.
Oczywiscie juz raz mi nie wyszlo, gdyz spedzilem w studiu caly dzien poczynajac na godzinach wrecz absurdalnie porannych a konczac na powrocie grubo po polnocy.

Wiec jezeli macie ochote, zapraszam
jezeli nie macie to mzoe sie Wam chociaz przypadkiem omsknie palec i i tak kliknicie dzielem wypadku : )

Dzis bez fot,
beda niebawem jakies i nowa partia moich cholerawiepoco przemyslen czy cos takiego : )

j

Written by terriblelie

Sierpień 3, 2008 at 10:55 am

Napisane w news

180mag.ca

8 Komentarzy

No… mozna poczytac i poogladac troche… dżast klik de pikczer

Written by terriblelie

Kwiecień 6, 2007 at 10:59 pm

Napisane w news

uhu uhu : )

5 Komentarzy

wisi troche rzeczy :)

z wielkimi podziekowaniami dla swietnych ludzi

Anouk Morgan

Nicoline Patricia

Piotr Paczkowkski

Written by terriblelie

Sierpień 28, 2006 at 4:43 pm

Napisane w news

omajgad it’s a samsung!

10 Komentarzy

Dopiero co wrocilem do domu z wyjazdu a juz zostalem zagoniony do sklepu… no i prosz… oto co wrocilo ze mna do domu :D

jezdem oficjalnym posiadaczem cyfrowego kompakta… bosz :)

Written by terriblelie

Sierpień 7, 2006 at 9:34 pm

Napisane w news

dzielem przypadku i Konradowa upierdliwoscia ;)

8 Komentarzy

No i sie przeprowadzilem… w ogole nie wiem co sie dzieje… niby tu ladniej, blah. Wszystko przez dwie rzeczy… zwis kompa musial sie pojawic akurat gdy grzebalem w kodzie na ownlogu, dziekujemy ci wujku Billu :/ Skutkiem bylo wypindolenie sie ownlogowych ustawien i powrot do startowego dizajnu. Mix lenistwa i checi expolracyjnych (now that is a one fucked up mix) oraz The_Trickowe biadolenie doprowadzily do tego… ze oto siedze na wordpressie i udaje, ze wiem co sie dzieje…

zobaczymy

Written by terriblelie

Lipiec 30, 2006 at 11:23 am

Napisane w news