such a terrible lie

visual diary

Archive for the ‘school’ Category

polazlo mi sie za wydzial

12 Komentarzy

No… pogoda ladna, czlowiek sie na uczleni nudzi, to zwiedza wlasna szkole. Chociaz w sumie… wlasna to dla mnei byla gdy jeszcze moj szanowny wydzial znajodwal sie w gmachu glownym. Rezydencja, w ktorej od roku przebywamy, polozona na totalnym pierdolonym koncu swiata, a ktora dzielimy z szanownymi studentami rzezbiarstwa… no coz, nie ze niefajna… tylko jakos tak… no z dupy no. W kazdym razie studia juz sie koncza raczej. Ten jedna sesja, plener… a potem juz tylko semestr dyplomowy. Tu slow kilka dla tych, ktorzy by na ASP chcieli studiowac… bo ci co juz studiuja razcej dobrze o tym wiedza. Otoz mlody czlowieku, ssaku, ptaku, czy inny kosmito… jezeli myslisz, ze idac na ASP nauczysz sie obic zdjecia…
to chyba Cie zdrowo pojebalo.
Mowi sie, ze techniki mozna nauczyc nawet malpe… a z talentem juz gorzej. W sumie nie wiem, moze to i prawda. Ale nawet jezeli sie posiadzie ta technike w stopniu powiedzmy, ze zadowalajacym odbiorcow, to i tak zostaje sie nazwijmy to wprost: wyrobnikiem. Otoz mlody czlowieku, ssaku, ptaku, czy inny kosmito… jezeli myslisz, ze idac na ASP nauczysz sie, zglebisz mocno techniki fotogarficzne…
to chyba Cie zdrowo pojebalo.
Nie ze nic, nie przesadzajmy… sa zajecia z techniki i technologii, nawet wcale niezle. Wykaldowcy cisna z poczaktu o przykladanie sie do printow itditp… wiec jezeli ktos nie jest jakims ciemnionwym wyjadaczem, to troche mu skill podskoczy (ja bylem totalnei zielony ciemniowo idac na uczelnei, teraz… hmmm, nie zebym wymiatal… no ale powiedzmy, ze odbitke umiem zrobic i nie wypije wywolywacza przez pomylke).
Sila rzeczy pojawia sie pytanie…
to po kiego w ogole isc na to ASP?
I pozwole je sobie zostawic bez odpowiedzi… jak ktos jest ciekaw, niech sprawdzi.
Od siebie powiedziec moge, ze w sumie to jestem zadowolony z tych studiow. Co prawda nie sa nawet w 20% tym czym bym chcial zeby byly, ale i tak duzo to lepsze niz nedzne promile satysfakcji, ktore otrzymalem na filologii angielskiej za moich czasow uniwersyteckich.

ps. Przemek, zrobiles juz foty na uczelnie? ;]

Reklamy

Written by terriblelie

Maj 20, 2008 at 2:41 pm

Napisane w school

der plener… massive

3 Komentarze

Dobra, najpierw ogladamy….

I teraz tak, dzieki za troche oddechu dla roznych ludzi, glownie dla Piotera i Roberta, dzieki nim zapomnialem a chwile o wielu sprawach (glownie za sprawa licznych salw smiechu), ktore mnie troche sukcesywnie podduszaly. Wracanie do zywych po plenerze wcale nie jest az takie przyjemne, ale co zrobic. Na szczescie juz niedlugo Szczecin i ML Studio action i znowu sie troche oderwe. Z innych spraw zdjeciowych, „latajacy” czlowiek na zdjeciach… to pan Jacek Miler… wykladowca o stopniu profesorskim (serio serio).
Jezeli drogi widzu dotrwales az tutaj z ogladaniem zdjec i czytaniem tego steku bzdur… to na koniec maly kacik muzyczny.
ps. w nastepnym odcinku, dlugo oczekiwane przez Piotera „dlaczego morze jest lepsze niz gory” (o ile znajde gazete z tym artykulem).




i bounsowo cos wg mnie porazajaco rozpierniczajacego humorystycznie… ale zauwazylem, ze wielu ludziom ten pan kompletnie nie robi…. coz, mnie rozbraja

Written by terriblelie

Wrzesień 21, 2007 at 11:38 pm

Napisane w school

back to school

12 Komentarzy

Jestem zrypany jak kon po westernie i zajebiscie nie chce mi sie nic pisac

Written by terriblelie

Luty 18, 2007 at 11:31 pm

Napisane w school

łinter seszyn, w pigulce

7 Komentarzy

Zle nie bylo, wrecz przeciwnie, wszystko do przodu w pierwszym terminie. Duze pozdrowienia dla wszystkich co juz nie musza walczyc i dla tych co odbeda boj na poprawkach. Oi! Wrocilem do domu, wszamalem gigantyczna lasagne i pol pizzy, leze do gory brzuchem… papierosek, muzyczka… ufff

jest wczesnie rano, jade na uczelnie

Senq lypie gniewnym okiem

smołkink

Pioter lypie okiem nie tak gniewnym

zzZZzZZzzZZZZzzzZZzZZzZZzzz

normalnie jak blizniaki ;)

w sensie, ze AUAUA

Senq lypie okiem gniewu pozbawionym

panie sie nam rozmarzyly

to jest Krzys, Krzys zrobil wiatraczek i teraz nam pokaze jak wiatraczek dziala

see u all at the next shootout

Written by terriblelie

Styczeń 28, 2007 at 5:45 pm

Napisane w school

kurde ritacz

8 Komentarzy

Uwielbiam blyszczacy papier, jest naprawde wspanialy, kazdy paproszek od razu wyglada jak cos do retuszu, niewazne czy to wypadl mi zab, czy to kawalek groszka czy kurna larwa muchy… no i to swiatlo, oh, odbijaja absolutnie kazdy blask, prawdopodobnie lacznie z psimi jajami… geeez

tak na oslode… po retuszu… uh i video i track… uh uh

Written by terriblelie

Styczeń 24, 2007 at 12:25 am

Napisane w school

trzeba byc popieprzonym

with one comment

Co ja robie… jezu, wstaje o 7 rano… a za 5 godzin znowu zrobie to samo. O tej porze na mojej dzielnicy w weekend nie spia tylko strazacy, ktorzy na sygnale przejezdzajac mi pod oknem upewniaja sie, ze na pewno wstalem…

Written by terriblelie

Styczeń 14, 2007 at 2:46 am

Napisane w school

skul egien

6 Komentarzy

Jak jade do szkoly jest ledwo co jasno, jak wracam… no dobra, jak powinienem wracac to by juz bylo ciemno. W szkole jest mis z wymiennymi wnetrznosciami, a pan z mina „omojbozealesieporobilo” ma ciekawego bloga http://okno.ownlog.com/

Written by terriblelie

Listopad 21, 2006 at 9:52 pm

Napisane w school