such a terrible lie

visual diary

Archive for the ‘visual movement’ Category

insomniac

4 Komentarze

Budze sie o jakiejs abstrakcyjnej porze, znowu mialem chore i dziwne sny… moze nie tyle dziwne, co po prostu przykre. Nie wiem kurwa, paranoja jakas… 8.04, siedze z dwie godziny juz i pale jednego za drugim… i nawet mi nie przeszkadza uczucie totalnego syfu w paszczy i to, ze ledwo widze przez dym. Na sniadanie,  jakze smaczny, „stalker”… pasuje mi w tej chwilii idealnie, a i jest to dla mnie jeden z najwazniejszych kawalkow ever.

Reklamy

Written by terriblelie

Sierpień 9, 2007 at 8:06 am

Napisane w visual movement